Lokomotiva EU20
EU20 (dříve E05 ) - série standardních kalibračních univerzálních elektrických lokomotiv vyráběných pro polské státní dráhy v letech 1955 - 1958 podle sázkové Lokomotivbau - ELEKTROTECHNISCHE Werke a Hans Beimler Hennigsdorf v Hennigsdorf v NDR.
EU20 | |
![]() EU20-24 |
|
Výrobce |
LEW ![]() |
Roky konstrukce | 1955-1958 |
Axis systém | Co'Co " |
Hmotnost Uniformy | 120 t |
Délka přes nárazníky | 18500 mm |
Šířka | 3050 mm |
Průměr kola | 1350 mm |
Počet motorů | 6 |
Trvalý výkon | 2520 kW |
Převodový poměr | 81:21 |
Konstrukční rychlost | 110 km / h |
Brzdový systém | Knorr |
nemá více kontroly |
Bylo vyrobeno 34 kopií těchto vozidel. Jednalo se o lokomotivní průmysl (tj., určené k přepravě nákladů a osobních vlaků), ale vedla především nákladní vlaky. EU20 byly první elektrowozami sklady sloužící na trase Varšava - Slezska .
Mnoho částí lokomotivy byl totožný s lokomotivy řady EU04 (např. trakční motory, měniče , kompresory). EU20 byly docela vozidla záchranné služby. Často tam byly poruchy rezistory boot, protože neměli dodatečné chlazení, stejně jako v jiných lokomotiv.
Elektrická série pro většinu z jeho života v depu byly seskupeny Piotrków Trybunalski . To bylo stáhnuto od služby v letech 1976 - 1981 . K dnešnímu dni, pouze jeden zachovány kopie: je EU20-24 se nachází v železničním muzeu ve Varšavě.