Lokomotiva EU05
EU05 (Type 44E ) - série 30 standardní univerzální elektrické lokomotivy vyrobené pro polské státní dráhy v 1961 tím, sázení Škoda v Plzni v Československu .
V Československu byly motory mají odhodlání E499.1 (dnes řada 141 ČD ) a byly vyrobeny v letech 1957 - 1960 ve třech typech 20E1 (prototyp), 30E1 , 30E2 v počtu 61 kopií. V období roku 1960 - 1961vyrobených jednotek jako 87 29e proměnit Sovětský svaz . Různé typy se liší v detailech.
EU05 | |
EU05-22 |
|
Výrobce | Škoda |
Roky konstrukce | 1961 |
Axis systém | Bo'Bo " |
Hmotnost Uniformy | 82,5 t |
Délka přes nárazníky | 16140 mm |
Šířka | 2950 mm |
Výška | 3987 mm |
Průměr kola | 1250 mm |
Počet motorů | 4 |
Typ trakčních motorů | 3AL4846ZT |
Trvalý výkon | 2032 kW |
Power Hour | 2344 kW |
Napájení | 3 kV DC |
Převodový poměr | 84:37 |
Konstrukční rychlost | 125 km / h |
Zatížení náprav na kolejích | 20,6 T |
Brzdový systém | Oerlikon |
nemá více kontroly |
Popis [ editovat ]
Lokomotivy byly E499.1 E499.0 série strukturálního rozvoje. Univerzální charakteristiky lokomotiv této řady umožňuje používat nákladní a osobní dopravu - osobní a rychlý. Vlaky pohybového osobní unese váhu 600 tun , dosahuje rychlosti 125 km / h a vlaky vážení 1000 t při rychlosti až 100 km / h Nákladní vlaky mohou nést hmotnosti až 2000 tun při rychlostech až do 80 km / h Tyto lokomotivy nejsou určeny pro načasování a pracovní ukrotnionego manévrování .
Provoz [ editovat ]
V Československu / České republice [ Edit ]
Prototyp (E499.101) začal službu dne 28. února 1959 . Většina lokomotiv umístěných v lokomotivě v Praze , ale také v Ústí nad Labem a České Třebové . Tato řada je v současné době vyřazen, a poslední kopie umístěné v Praze, Ústí nad Labem a Olomouci.
V SSSR [ Edit ]
Lokomotiva 29E přizpůsobený k práci na rozchod 1524 mm. V SSSR, nově ЧС3 a jsou stále provozovány v osobních (často v párech).
V Polsku [ edit ]
V roce 1961 , kdy EU05 lokomotivy začaly operace, tato série byla nejmodernější v Polsku (první v zemi s plně usprężynowanymi motorů lokomotiv). Řeší rychlé osobní vlaky a sklady umístěné původně vVaršavě Odolany a Varšavě Olszynka Grochowska . Exploited je na tratích Varšavy do Katovic a Poznani . V 1969 studia byly provedeny ke zvýšení maximální rychlosti, lokomotiv EU05 až 160 km / h To bylo možné změnou převodového poměru a do roku 1977 lokomotiva přebudována téměř všechny (kromě č. 09, 12 a 19, které schváleno v předem) na sérii EP05 . Pak změnil obraz světla a tmavě zelené na oranžovou.
Pouze kopie EU05 je přestavěn EP05-22. V 2003 se vrátil na své staré barvy a je v současné době umístěna v depu Krakow Prokocim .