Lokomotiva EU07A
EU07A (typ 303E ) - je série standardních kalibračních univerzálních elektrických lokomotiv, polské produkce, modernizované řady EU07 .
Lokomotivy EU07A jsou nejznámější z polských lokomotiv generace osobních. Nicméně, jejich zastaralý design a výsledné špatné jízdní parametry, rozhodl, že bylo rozhodnuto o jejich upgradu. Modernizace byla provedena ZNTK v Oleśnica .
|
Modernizace [ editovat ]
Kvalifikované změny lokomotivy EU07-495 (typ 303E), patřící do Intercity PKP. Staré lokomotivy byly jediným útočištěm 303E a kočáry. Nahrazeno energeticky intenzivní start-up rezistor moderní IGBT začátku frekvenčního VVVF. Exchange byli: pomocný generátor od původního LKPM-368 na ENI-PL3000/130/S, Ložisko hřídele (s tobogánem na ložiska, stejně jako v seriálu lokomotivy EP08 ), vybavených asynchronních trakčních motorů a mikroprocesorové řízení. Zastaralé tradiční Oerlikon brzdový systém byl nahrazen moderním systémem MTA brzdového Hepos s brzdami v kombinaci elektro a electrodynamic, což motor zvyšuje její spolehlivost a bezpečnost.
Tento motor bude určen pro rychlosti 160 km / h vlaky TLK a EIC . To je již schválena Úřadem železniční dopravy na rychlost 160 km / h, protože testy dosáhly 192 kmh V prosinci 2011, začala se svými prvními TLK vlaků a EIC pozorován v provozu, který trval šest měsíců. Po jeho dokončení, bylo rozhodnuto o zastavení výroby těchto lokomotiv (PKP InterCity není objednávek pro další lokomotivy kvůli úsporám ve společnosti). 12. prosince byl 2011 elektrická lokomotiva EU07-495 přejmenována na EU07-001, začal sloužit v roce loco London Grochów a byl přidělen k složení EIC Fredro.
Regionální doprava si vybral Bydgoszcz Pese 6 kusů pro upgrade na standardní lokomotiv. Také, PKP Intercity, které zpočátku vyhýbal pokračovat v modernizaci dvou lokomotiv rozhodl modernizovatEU07 , které jsou mimo jiné nahradit EP09, že po nehodě šla odvolat. Peníze pro upgrade lokomotiv bude pocházet z pojištění [1] .
EU07A-001 Lokomotiva na nádraží s vlakem ve Varšavě východní EIC Fredro