Lokomotiva EU07A

EU07A (typ 303E ) -  je série standardních kalibračních univerzálních elektrických lokomotiv, polské produkce, modernizované řady EU07 .

Lokomotivy EU07A jsou nejznámější z polských lokomotiv generace osobních. Nicméně, jejich zastaralý design a výsledné špatné jízdní parametry, rozhodl, že bylo rozhodnuto o jejich upgradu. Modernizace byla provedena ZNTK v Oleśnica .

 

EU07A

 
Výrobce Polsko ZNTK Oleśnica
Roky konstrukce 2010-2011
Axis systém Bo'Bo "
Hmotnost Uniformy 80 t
Délka přes nárazníky 16 235 mm
Šířka 3038 mm
Výška 4343 mm
Průměr kola 1 250 mm
Počet motorů 4
Typ trakčních motorů EY541X4
Trvalý výkon 3200 kW
Napájení 3 kV DC
Maximální tažná síla 280 kN
Převodový poměr 76:21
Konstrukční rychlost 160 km / h
Zatížení náprav na kolejích 20 t
Brzdový systém MTA Hepos + EP + ED
Převedeno na EU07-495, typ 303E, výroba HCP Poznan


Modernizace editovat ]

Kvalifikované změny lokomotivy EU07-495 (typ 303E), patřící do Intercity PKPStaré lokomotivy byly jediným útočištěm 303E a kočáry. Nahrazeno energeticky intenzivní start-up rezistor moderní IGBT začátku frekvenčního VVVF. Exchange byli: pomocný generátor od původního LKPM-368 na ENI-PL3000/130/S, Ložisko hřídele (s tobogánem na ložiska, stejně jako v seriálu lokomotivy EP08 ), vybavených asynchronních trakčních motorů a mikroprocesorové řízení. Zastaralé tradiční Oerlikon brzdový systém byl nahrazen moderním systémem MTA brzdového Hepos s brzdami v kombinaci elektro a electrodynamic, což motor zvyšuje její spolehlivost a bezpečnost.

Tento motor bude určen pro rychlosti 160 km / h vlaky TLK a EIC . To je již schválena Úřadem železniční dopravy na rychlost 160 km / h, protože testy dosáhly 192 kmh V prosinci 2011, začala se svými prvními TLK vlaků a EIC pozorován v provozu, který trval šest měsíců. Po jeho dokončení, bylo rozhodnuto o zastavení výroby těchto lokomotiv (PKP InterCity není objednávek pro další lokomotivy kvůli úsporám ve společnosti). 12. prosince byl 2011 elektrická lokomotiva EU07-495 přejmenována na EU07-001, začal sloužit v roce loco London Grochów a byl přidělen k složení EIC Fredro.

Regionální doprava si vybral Bydgoszcz Pese 6 kusů pro upgrade na standardní lokomotiv. Také, PKP Intercity, které zpočátku vyhýbal pokračovat v modernizaci dvou lokomotiv rozhodl modernizovatEU07 , které jsou mimo jiné nahradit EP09, že po nehodě šla odvolat. Peníze pro upgrade lokomotiv bude pocházet z pojištění [1] .

EU07-001.JPG

EU07A-001 Lokomotiva na nádraží s vlakem ve Varšavě východní EIC Fredro